Måndag 13.26

Måndag måndag...
Väntar nu på att min kära Ida ska komma till mig så vi kan göra ingenting tillsammans. Det blir så mycket roligare då!

Igår kunde jag, som vanligt nuförtiden, inte somna och jag låg nog till klockan blev halv 3 innan jag kunde somna. Man ligger och vänder och vrider på sig och det är ju oftast på kvällen när man lägger sig som alla tankar kommer fram. Väldigt passande. I och med att jag somnade väldigt sent, gick jag ju upp lite senare också.. Och med lite senare menas med halv 1! Inte okej. Fick ett meddelande som jag vaknade av vid halv 10 och när jag skulle svara kunde jag knappt hålla ögonen uppe. De kändes som bly! Så jag tänkte att jag kunde väl sova en halvtimme till, men vi såg ju hur det gick med det.
Hoppas ni får en trevlig Måndag idag trots att vädret fortfarande suger. Jag har iaf tänt lite ljus och satt på lite Owl City som får sprida lite glädje denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0