Jobbtid

God morgon, eller god förmiddag!
Nu fick jag helt plötsligt torka och det står helt still i huvudet. Men vi försöker ändå.
Jag har precis ringt till ett dagis där jag jobbade innan Norge och sagt att jag finns tillgänglig och har redan fått en tid. Det känns jätteskönt, så förmodligen kommer det rulla på med lite tider nu hoppas jag!!
Ikväll blir det ju Twilight och det ser jag fram emot grymt mycket! Annars ska jag försöka städa här hemma sen får vi se vad dagen utvisar.
Jag fick förresten ett jättefint meddelande av min bror imorse. Var ett tag sen vi sågs nu men på Söndag kommer vi ju ses igen! I och med att jag fyller år på söndag kommer släkten hit. Det kommer nog bli trevligt :)
Jag hoppas även att den här lillskrutten nedan kommer också. Storebror och lillebror!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vilken söt bild! :) Skönt att du fått en jobbtid!!

2009-11-19 @ 13:07:38
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0