Jag tycker inte om rubriker alls

Alltså. Det är så otroligt kul och skönt att hålla på med projekt, och roligare är det ju om man gör det hemma så man själv får ta del av det. Men jag känner verkligen hur bra jag mår när jag får vara kreativ och hålla på att fixa och trixa! När man känner att man gjort nytta osv. Det kommer jag ihåg i gymnasiet när man tex skulle göra om inredningen hos ormarna eller liknande saker. När man är färdig (och är nöjd) känner man sig så bra!
Nu letar jag fler projekt att ta tag i nu när jag inte jobbar så mycket sen jag kom hem från Norge. Tror nog att jag ska ta tag i förrådet imorgon, strukturera upp, slänga skit och städa.
Nu sitter jag och kollar på Efterlyst och dricker te. Johan är i Uppsala på innebandymatch och kommer väl hem om en timme eller så! Saknar honom så han får ta och komma hem snart!
Förresten vill jag göra om här på bloggen. Trivs inte alls med den jag har. Så, Ida snälla hjälp mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0