Home sweet home

Nu är jag hemma igen. Som ni kanske läste i inlägget tidigare var det det jag syftade på och jag kom fram till att jag ville åka hem. Det känns riktigt skönt att vara hemma men jag är glad att jag åkte dit och provade! Annars vet man ju inte riktigt om det är ens grej eller inte, och i mitt fall så var det inte så.
Jag tog flyget hem vilket kändes riktigt skönt. Själva flygtiden tog ca 1 timme (Istället för 6 timmar med tåg) men sen blev det ju rätt mycket väntetid då jag var där i rätt god tid + att flyget var 1 timma försenad. När jag kom fram till Arlanda väntade Johan på mig. Kan ju säga att jag känner mig riktigt nykär! Det var så otroligt härligt att ses igen och jag kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar honom!
Vill passa på att tacka mina exsambosar i Oslo för en jätterolig tid med er och jag fick lära känna riktigt härliga människor och det är aldrig fel! Men vi ses ju förhoppningsvis snart igen och hoppas på att vi kan ge oss ut på resa tillsammans i vår! Håller alla mina 2 tummar.
Idag har det varit fullt upp. Vi har varit på födelsedagsfika hos Johans brors tjej, sen hem och packa upp och vila lite för att senare åka hem till svärföräldrarna på en riktigt god middag - Porterstek, potatisgratäng osv.
Nu sitter Johan, min älskling bredvid mig och kollar på "Vem kan slå Philip och Fredrik". Ska ta och avrunda och krypa upp i hans famn snart!
Först tänkte jag bjuda på lite bilder från Oslo!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

En tanke far så lät, och min tanke fördes åt att vi skall ses. Inte nästa vecka, inte innan jul men efter jul. Mickafela, så lät att fela och så rätt när man väljer rätt :) Glad att du är glad !

Fortsätt dock att blogga, skitskojsigt att gå in och läsa.

Kram och godnatt pussar ifrån beste far som icke kan söööve

2009-11-08 @ 23:23:24
Postat av: Micaela

Jaa absolut Tuss! Det måste vi ju bara göra :) Jag ska försöka fortsätta blogga! :) Hoppas du har det bra!! Hoppas du kunde somna tillslut. Puss på den beste

2009-11-09 @ 11:33:44
URL: http://micaelasstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0