Hjälp

Jag blir lite smått galen när saker och ting inte riktigt går min väg. Jag vill ha en profilbild på sidan, men trots att jag gör som man ska (?) så funkar det inte.. Jag vet inte riktigt varför. Jag börjar bli rätt nöjd ändå med det jag gjort. Headern kan ju dock arbetas mer på men den känns nog bra så länge. Nu vet jag ju hur man gör iaf!
Ikväll har vi ätit tacos, vilket var riktigt längesen man åt och det är ju så jädrans gott också! Vi var även till Moster och lånade lite filmer. Bland annat Johan Falk (första filmen) som vi kollat på. Den var riktigt bra så det blir till att hyra alla andra också! Sen blev det ju Idol-tittande såklart.
Jag skulle egentligen ha varit ner en sväng på Trädgården och hejat på Alexandra som spelar ikväll. Men, jag orkade helt enkelt inte! Hoppas det gick bra för henne iaf!!
Nu ska jag fortsätta klura lite på bloggen!
Natti Natti!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0