God eftermiddag

Jag har precis kommit ut från en välbehövlig dusch. Kände att jag behövde vakna till lite.
Om en stund ska nog jag och Maja bege oss ner på stan för att ens komma ut lite ur lägenheten. Man blir verkligen slapp och lat när man bara sitter inne och inte gör nånting. Jag väntar nu på att få svar från de olika förskolorna jag skickade cv till.

Känslan jag berättade om har inte släppt. Kunde inte somna igår och jag bara vände och vred på mig i säkert 2, 3 timmar. PANIK när man inte kan somna när man är trött, men det går bara inte! Hoppas det går bättre inatt!

Känner mig helt tom i huvudet och har verkligen torka nu. Heeej så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket!! :) Vad fint du har fått här, har du gjort det själv?? Ha en bra dag! Puss puss <3

2009-11-04 @ 15:02:09
URL: http://jmoller.blogg.se/
Postat av: Micaela

Tack :) Yes, jag kollade upp på internet om det fanns lite gratisdesigners så hittade jag den här :) www.tescho.se Pusss puss <3

2009-11-04 @ 16:20:21
URL: http://micaelasstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0