God eftermiddag

Nu har jag äntligen kommit på felet till profilbilden. Yey.

Jag har precis kommit hem efter att ha skjutsat Johan till samlingen. De ska ha match i Uppsala idag. Håller mina tummar att dom vinner!
Idag har jag inga planer alls för dagen. Så det blir spännande att se vad den här dagen har att ge.
Jag har precis pratat med min kära Nina om resan vi hade tänk åka på i februari. Anledningen till att jag åkte till Norge var ju för att vi skulle tjäna ihop så mycket pengar som möjligt och åka iväg i några månader. Men jag valde ju att åka hem igen eftersom jag inte kände att jag trivdes. Men jag hade hoppats på att kanske kunna tjäna ihop pengar i Sverige så jag kan åka med en del av resan iaf.
Jag har nu kommit till insikt med att det inte kommer funka! Jag har inte ens något jobb nu och om jag skulle få ett så kommer jag inte kunna tjäna ihop så mycket som behövs till februari. Det suger, men så är det. Jag skulle i så fall behöva stressa och jobba skiten ur mig, vilket jag inte känner lockar sådär jättemycket och jag kommer inte kunna leva nånting här hemma. Samt att jag säkert inte kommer kunna göra alla saker som de kommer göra när vi väl är där - för att jag inte har pengar. Pengar, pengar pengar.
Så. Jag har bestämt att inte följa med på resan och hoppas att jag kan bege mig ut nån annan gång när tiden och plånboken känns bättre. Så får det bli.

Jag har sån jäkla tandvärk just nu. Det är mina visdomständer som spökar och det stavas S.M.Ä.R.T.A. Jag hade äckligt ont i somras av just dessa, och nu börjas det igen. Fuck.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gud vad tråkigt gumman :(

2009-11-14 @ 15:33:08
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0