Freedag...

... Är det idag och jag har varit nere på stan med Bea, Ida och Sofia. Vi (de fikade, jag är ju pank så jag åt inget) på landkrabban och snackade lite skit, sen vandrade vi lite på stan. Riktigt trevligt!
Idag är det fredag som sagt och det känns jätteskönt. Dock känner jag inte samma lycka när fredagen kommer eftersom jag inte jobbat den här veckan. Man brukar ju uppskatta helgen mer då.
Tror iaf att den här helgen kommer bli riktigt rolig! Imorgon kommer ju Mamma och det ska bli skönt att träffa henne igen. Sist sågs vi för 1 månad sen, men det brukar gå längre tid emellan också... Så är det med det. Vi ska göra lite smörgåstårtor som jag ska bjuda på, på söndag då jag fyller år. Släkten kommer då! Vet inte riktigt hur vi ska få plats med alla i den här lägenheten, men finns det hjärterum finns det stjärterum. På lördag kommer några goa tjejer hit så ska det festas lite! Drömmen!
Ikväll vet jag däremot inte vad jag ska göra än men det brukar visa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0