Fixarhumör

Dagen har varit jättetrevlig! Jag är dock lite besviken på mig själv att jag återigen går upp sent även fast jag var fast besluten igår att ställa klockan på 9.00. Varför är det så? "Neej, jag kan sova lite till!" och ställer fram alarmet en halvtimme. Klockan ringer. "Neeej, lite till!" osv. WHY? Nej imorgon ska jag allt TVINGA mig upp! Tametusan!
Dagens agenda har varit följande: Upp halv tolv (skämmes tamefan), till badhuset med Johanna där vi bastade och solade och bara hade det allmänt trevligt! Sen åkte vi till Johannas syster Alexandra för att fira att hon fyller 23 år idag! Stort grattis! :) Där var även massa goa barn och annat trevligt folk. Så mysigt! Därefter åkte jag och Johanna ner på stan en sväng.
Jag är på riktigt fixarhumör idag! Jag vill göra om någonting här hemma och har länge siktat in mig på våran klädkammare som för tillfället ser ut som ett bombnedslag. Jag vill måla om, köpa massa förvarningsgrejer och bara göra det fint där! Får se om jag kanske redan ikväll åker till Rusta och köper någon diverse färg och sätter igång! Det kliar i fingrarna på mig!
Jag har även jääättelust att åka till IKEA. Köpa köpa köpa! Nog om det.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Gammal bild på Johanna och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0