Färgning

Sitter med färg i håret nu så hoppas på att utväxten raskt kommer att försvinna! Jag börjar iof bli lite sugen på att bli blond igen eller lägga i lite ljusa slingor. Jag trivs att vara mörk men kan kan få mina infall ibland. Vad tycker ni? Någon som kan hjälpa mig lite på traven?

Idag har jag röjt undan i förrådet och vilken plats man har nu då! Skönt att ha det gjort! Nu står det mängder med hyllor och garderober och skit i trappuppgången som ska iväg till tippen.
Vid 4 åker jag och hämtar Johan på jobbet och därefter drar vi hem till svärföräldrarna på middag.
Redan Fredag imorrn. Tiden går så fort! På tal om tid måste jag gå och kolla hur färgen i håret ser ut!
Bye / Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0