Ett ton hängandes på hjärtat

Nu är jag inte på världens bästa humör. Tack för det. Blir så innerligt jävla less på det här så jag skulle kunna slita av mig håret! Varför kan inte allt bara vara som det var för typ 10 år sedan? Jag orkar fan inte mer. Känns som att man har ett ton hängandes på hjärat! Jaja, man ska vara vuxen nu men det har man ju fan behövt vara sen många år tillbaka! Har hört det så jävla mycket; "Du är vuxen nu". Jag pissar på det, jag kanske inte är så jävla vuxen vissa vill att jag ska vara. När ska man få vara barn då? När får man bara släppa alla måsten och krav som ställs på en nån jävla gång. När kan man få känna att man är 5 år och bara få vara hos och med dom man är närmast, och bara kunna slappna av?! Snälla. Nån jävla gång. Jag är fan på bristningsgränsen hela jävla tiden, på grund av det här, som inte ens jag har valt att det ska vara!! Som sagt, less är jag.
Nog om det. Det ska inte få förstöra min kväll. Ikväll kommer några av dom bästa hit och då blir det lite partaj! Hoppas och tror att kvällen kommer bli guld.
Nu vill jag bara att Johan ska komma hem.
Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0