Drömmar kan vara lite konstiga

Snart ska jag bege mig till badhuset och sola med Johanna. Det känns som att det var år och dagar sen jag gjorde det så det känns riktigt behövligt!
Jag drömde en riktigt skum dröm inatt. Blir helt fascinerad över vad hjärnan kan koka ihop. Hur som så drömde jag att jag var i nåt reservat där det fanns alla möjliga slags djur i olika slags hägn, med grindar mellan hägnen.
Helt plötsligt kommer det dinosaurier som börjar äta upp massa människor och härja och jag och Johanna, som också var med i drömmen, la bena på ryggen och sprang bakom en grind. Dinosaurien kom såklart efter oss och försökter ta sig igenom grinden och vi kämpade för våra liv. haha.
Sen, rätt som det var fanns det massa folk som också tagit skydd bland oss och vi började gå uppåt en backe. Helt plötsligt började vi fira midsommar, dansa runt stången, var glada och sjöng. Jag får inte riktigt ihop det där...
Men men. Drömmar som sagt.
Nej nu måste jag bege mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0