De senaste dagarna

Idag har jag äntligen fått shoppa lite! Jag och Johanna tog svängen till Täby C för att kika runt lite. Vi bokstavligen hängde på låset i och med att vi kom dit en kvart innan alla affärer öppnade, alltså 9.45. Jag hittade ett par skor (Shepherd-Uggs), 2 tröjor och ett par leggins.

Jag vet att dom är jävligt uttjatade och att alla har såna, men man kan ju inte komma ifrån att de är både, varma, sköna och snygga. Eller vad tycker ni? Jag har nog lite av en hat-kärlek till dom. Jag får nog tänka på saken och pröva dom hemma, om jag skulle vilja lämna tillbaka dem. 
Riktigt kul var det när vi åkte hem och skulle köra driven. För det första var det sån jävla kö. För det andra körde jag förbi den där saken där man beställer vid. Men de kunde ju glömma att vi bara skulle åka därifrån! Vi skulle ju bara ha våra hamburgare, så var det med det. Snubben i bilen bakom började backa så att vi fick backa tillbaka. Dagens goda gärning?

Idag har jag även hunnit med att jobba några timmar på H&M. Riktigt kul att vara tillbaka och jag ser fram emot att jobba där mer framöver! Härligt hur man så lätt kommer in i allt igen! Med lite repetition rullade det ju på väldigt bra!

Kalaset igår blev jättetrevligt! Det är så mysigt man träffar alla! Fick många fina saker, bland annat pengar, lyktor, blommor, underkläder, biobesök och varma kramar! 
Här nedan kommer lite bilder från både lördagskvällen och kalaset:

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0