Dålig uppdatering

Sorry för det dåliga skrivandet på några dagar nu men internet har strulat samt att en dator håller på att krångla. Men nu ska jag försöka få ihop några rader.

Jag jobbade ju som sagt i lördags och det gick jättebra! Tjänade ihop 300 norska kronor i dricks under kvällen vilket var riktigt behövligt. Klirr i kassan. Katchiiing!! Jag ska även jobba fredag och lördag nu i veckan som kommer! Riktigt bra! Nu fattas det bara ett jobb i veckorna men ska fortsätta min jakt imorrn.
Just nu ligger alla och sover. Jag och Maja blev kvar sist uppe och kollade på Twilight men Maja gick och lade sig nu så jag passar på att skriva lite. Idag har det varit en riktig segdag. Gick upp 12.15 typ, men jag gick ju å andra sidan och la mig vid 4 pga jobbet.

Imorgon ska jag och Nina kila ner på stan och kolla lite. Annars har jag inga planer.
Imorgon har jag varit här en vecka.

Nu ska jag nog ta och sova känner jag. Saknar er alla där hemma och hoppas ni har det bra!  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att allt gick bra med jobbet! Fortsätt leta så dyker det nog alldeles snart upp jobb även i veckorna :)

2009-11-02 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0