Bloggpaus...

...Från målandet. Puh. Jag åkte till Rusta igår kväll och köpte en hink med färg. Sen satte jag igång direkt när jag kom hem med att plocka ut allt som fanns i klädkammaren och sen började jag måla. Slutade vid 11 igår kväll och började vid 10 idag igen.
Det är riktigt jobbigt att måla, mycket jobbigare än jag trodde. Jag kommer ha träningsverk och blåsor på händerna när jag är klar! haha. Det jobbiga är att vi har en stor garderob som vi ska ta ut, som för tillfället står mitt i klädkammaren, vilket gör rörligheten betydligt mindre. Vi har även hyllor som sitter kvar som man måste sträcka sig över. PUH (Johan kom hem!!!).
Ska väl gå och börja måla snart igen då jag måste måla ett tredje lager eftersom färgen lyser igenom lite!! Jag blir galen, det hade jag inte räknat med. Hoppas färgen räcker! Det tar ju längre tid då också, och ni som känner mig vet ju att jag vill att saker ska gå fort!
Nej, tillbaka till arbetet så det blir klart snart!!! Ni ska få före och efterbilder sen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

=) Vad snällt! Kämpa på med målandet nu! Ser fram emot för- och efterbilder sen! Pöss

2009-11-11 @ 14:25:07
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0