20.32

Heej allesammans!
Idag har min dag faktiskt bestått av en hel del jobb! Tack och lov för det! Jag började dagen med att jobba på dagis från 8.30 - 12. Sen blev det bara hem och svida om och fräscha till sig lite för att börja jobbet på H&M kl 13 - 17. Där hittar ni mig även imorgon! Jobb 9.45 - 15.
Efter jobbet åkte jag hem till svärföräldrarna där jag även hittade en sovande Johan. Där blev det mat och Förkväll. Elisabeth ser verkligen ut som en annan död uggla. Eller vad tycker ni? Jag blir alltid chockad när hon kommer upp i rutan och hoppar nästan till. Nej, kanske överdrev lite där men ni fattar nog poängen.
Vet ni vad vi ska göra imorgon då?! Jag, Johan, Johanna och Johan ska kolla på "Luftslottet som sprängdes", ska bli så jävla kul och spännande! Jag älskar dom där filmerna så tack Johanna (hon bjuder mig och Johan som födelsedagspresent!!)
Ikväll blire lyxfällan. Ska bli kul att se vad det är för exemplar i kvällens avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0