17.31

Idag har dagen spenderats med bästa Johanna. Alltid lika trevligt och mysigt! Vi var som sagt nere på stan och kollade lite. Johanna gick loss och handlade lite medan jag fick gå runt och blunda. Tycker verkligen H&M har fått in riktigt snygga kläder nu! Sen var vi även till den nya Gallerian och kollade. De hade riktigt fina saker där, bland annat massa lyktor, vilket jag älskar!
Efter visiten på stan gick vi hem till Johanna och åt pannkakor osv! Good! Sen kom Linnéa så vi fikade lite med chokladbollar!
Nu är jag hemma och har fått mig en riktigt avhyvling av Tyke. Jääkla katt asså! Han hängde och busade med gardinerna så jag skulle ta bort honom, vilket jag nu ångrar. Satan va det svider!! Men jag tycker om honom ändå. Han kommer och smörar lite nu och  jag faller nog lite för lätt för det!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

I Göteborg är man tyken.

med andra ord är man då kaxig, uppkäftig.

Kom och tänka på det medans jag läste ditt inlägg.

Och det kanske passade in på hur han var tidigare idag ? :)

2009-11-19 @ 00:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0