Tröttnat

Usch, jag har verkligen tröttnat på mitt hår. Så nu har jag nog bestämt mig för att färga det igen till det ljusare. Vet dock inte om jag bara ska lägga i ljusa slingor först och sen successivt bli blond, eller om jag ska göra lite extremare åtgärder och bli så blond som möjligt på en gång. Det jag vet nu är iaf att jag är extremt trött på detta hår och att jag ser ut som en flintis om jag sätter upp det i och med utväxten.

 

Jag hade inte många bilder på mig som blond och orkade inte gå igenom så många, men vad tycker ni?

Blond eller brunett?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Brunett!!!

2009-12-09 @ 15:32:06
Postat av: matilda "din former neighbour"

du är sjukt snygg i det bruna! ser riktigt fräsch ut i det;) men jag förstår dig med blondheten, det är nåt speciellt med att vara blond:) Men måste nog säga att du är riktigt nice i brunt:)

2009-12-09 @ 23:08:18
Postat av: Louise

Jag håller med, brownie :)

2009-12-10 @ 17:14:22
Postat av: linnea

du verkligen jätte fin som brunett michan!!

2009-12-12 @ 22:04:38
URL: http://linneahellstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0