Söndagkväll

Dålig uppdatering här, jag vet. Men jag har liksom inte haft lust.
Sen senast har jag jobbat. Jobbade torsdag - lördag den här veckan och i lördags fick jag även jobba heldag vilket var riktigt bra! I fredags hade jag och Johan en hemmamyskväll här hemma och kollade på idol. Erik vann ju vilket jag tycker var mer än rätt. Killen är ju grym!
Igår tillbringade jag och Johan kvällen tillsammans med Johanna och Johan, hemma hos dom. Det var riktigt trevligt. Vi åt nästan allt möjligt den kvällen - tacos, vanligt godis, julgodis, chips, dipp, cola, cider, öl, glögg och sen för att avsluta kvällen sådär runt 2 åt vi kokta ägg. HA. Vi kollade bland annat på filmen Vid din sida. Den hamnade högt på listan kan jag säga. Superbra film! Jag och Johan tog oss en promenix hem sen och hamnade inte i säng förens efter halv 3. Lyckad kväll, tack för det!
Imorgon är det en ny vecka som gäller och det är redan 3dje advent idag. Herrejesus. Tiden går ju fort! I veckan har jag inga planer men hoppas på så mycket jobb som möjligt!
Juste, Lucia idag också. Men har ju inte riktigt haft den stämningen alls faktiskt.. Dagen har bestått utav en sovmorgon och sen städade jag hela lägenheten, tvättade och diskade. Det är så skönt när man har städat och kan slänga sig i soffan på kvällen och bara koppla av. Jag brukar inte kunna koppla av när jag vet att det är stökigt och att jag egentligen borde städa. Så nu, med städat hus, tända ljus och min kärlek vid min sida ska jag nu klockan 9 kolla på Solstorm på 4an.
Hoppas ni haft en bra Lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0