Nybadad

Nyss uppkommen efter ett långt bad/dusch. Hade lite spa för mig själv och rakade benen osv, peeling, hårinpackning och allt det där. Nu sitter jag här nyfönad och insmord med nymålade naglar. Den här gången fick de bli röda! Det känns underbart efteråt!
Idag har jag haft sådär lagom kul. Vaknade tidigt av att grannen hamrade och borrade, och de håller på än. Jag vet nog allt vem det är ;)
Sen kollade jag på reprisen av Svenska hjältar på datorn och blödig som man är kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Så där satt jag i min ensamhet och grät. Annars har min dag varit sådär lagom rolig. Har haft skittråkigt faktiskt... Jag hade ingenting att städa, ingenting att tvätta, ingenting att diska, ingen bra film att kolla på. Alla jobbar... osv.
Vädret var ju inte sådär jättelockande att gå ut i tycker jag. Det blåste och snöade. Burr. Jag vill ha sommar!!
Men jag ska jobba ons - fre nu och  söndag så då håller jag mig sysselsatt. Det känns skönt och pengar rullar in. Precis som det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0