Nu är det jul här i vårt hus

Men hej! Här var det ju rätt dålig uppdatering känner jag. Men jag har liksom haft fullt upp och kanske inte har varit sådär jättesugen..
Tänkte iaf slänga in några rader innan jag börjar städa här hemma. Jag tänkte julstäda och fixa allt innan julen för ikväll ska vi sätta upp julgranen och julpynta här. Ska bli jättemysigt! Egentligen skulle vi gjort det dagen innan jul men vi kommer ha fullt upp fram till självaste julafton så vi får fixa det nu helt enkelt. Skoj.
Satan va det är mycket snö ute. Jag tycker inte att det finns några bra saker alls med snö, förutom att det är fint när det ser ut såhär och sen att det är roligt att åka skidor. Annars kan listan med negativa saker göras lång. Fram för allt är det KYLAN som gör mig gaalen! Hate it.
Nej nu blire städ för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0