Lussebullar

Igår hade jag och Johanna saffransbullebak här hemma. Riktigt mysigt var det och bullarna blev extremt goda! Det var evigheter sen jag bakade och längtar tills vi sätter igång med pepparkakorna!
Tyke saboterade lite för oss då han hade ner vårt enda ägg i golvet. Jag och Johanna var inne i vardagsummet och hörde någonting åka ner i golvet i köket. - TYYYYYKEEEEE! När vi kom in hittade vi en nöjd katt och ett ägg och dess innehåll på golvet. Tackar för det. 

När vi var klara tog vi några bullar och åkte in till Gärdet och Solith! I ledinge hoppade Lia på bussen, som nyss kom hem från Indien efter 3 månader. Det var en jättemysig kväll med middag och lussebullar!
Idag vart det inget jobb för min del men imorgon hittar ni mig på H&M då jag ska jobba 12 - 17. Ska bli sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0