Jääääla speel

Nu såhär typ 20 minuter senare kan jag säga att jag pissar på det där J**vla spelet! Blir så sur. Det måste vara något fel på bilen, eller spelet..........
När jag ändå är superirriterad på detta kan jag passa på att berätta vad mina kommande nyårslöften kommer bli, som jag detta år inte lyckats med. (utan inbördes ordning!)
  • Jag ska på riktigt börja träna några gånger i veckan. (Brukar alltid avta efter typ 2 gånger när jag börjat) Shame on me!
  • Jag ska försöka skaffa någon diverse"fritidsaktivitet", något annat utöver träningen. Typ hitta en häst jag kan rida eller något liknande.
  • Jag ska försöka hitta ett stabilare jobb. Helst ett fast jobb.
  • Jag ska, återigen tänka på vad jag stoppar i mig för godsaker.
  • Jag ska försöka spara ihop till en utomlandsresa!!!
Tack för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0