Heej mitt vinterland. Nästan i allafall!

Idag har jag jobbat hela dagen lång! Vilket jag även ska göra imorgon med, 11 - 18. Det går bra nu!! Det känns jättebra och skönt att känna att jag får tider nu och hoppas att det rullar på för resten av månaden också. Hatar verkligen att vara pank!
Efter jobbet åkte jag hem till svärföräldrarna där det bjöds på pizza! Sedan åkte vi och tog rundan Rusta, Jysk och Coop där det inhandlades diverse grejer. Tex adventsljusstake till köket, 2 röda filtar till vardagsrummet, blockljus, ett "ljusfat" och en liten julduk. Så nu har det blivit iaf lite mer juligt här hemma.

 

Nu ska jag kolla på "Kniven mot strupen" på 3:an som handlar om båten i hamnen här i Norrtälje. Så missa inte det! Tycker det här programmet verkar suga men det här måste man ju bara se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0