Heeeeey, idag är jag ledig

Ligger nu i soffan och har precis tittat ikapp några av de avsnitt av Paradise Hotell som jag missat. Vill bara se meeeeer!!
Idag blev det inget jobb för min del utan det blev en lång sovmorgon istället. Jag älskar verkligen att sova ut. Kan vara det skönaste att vakna och veta att man kan somna om utan att behöva stressa upp. Men frågan är när man blir mätt på att sova. Jag skulle nog kunna sova hela dagarna om man nu kunde det. Tar det aldrig slut??
Idag ska jag nog tvätta våra vita stolsöverdrag till stolarna i köket. De är nämligen inte vita längre utan svar/bruna och fulla med tassavtryck. Jättekul! Yey! Dessa katter alltså. Nuförtiden blir jag GALEN på Tyke. Han väcker mig varje morgon genom att ligga och klösa gärnet på dörrmattan så den smäller i golvet.. Jag springer upp och tar bort både katten och mattan och somnar om igen. Vaknar efter ett tag genom att vår kääära katt har hittat hallmattan att göra samma sak med. GAAAH. Och han lyssnar varken på vad jag säger eller slutar när man tagit bort honom. Han kloar på allt han kommer för och skiter i att vi säger åt honom. Varför inte gå ut och kloa på träd?? Jaja. De är ju för härliga.
För den som är intresserad kom jag på att jag igår skrev att jag inte hade jobb inplanerat i veckan men det hade jag ju. Jag jobbar på fredag på dagis från 8.30 - 17 (tror jag), sen jobbar jag på kvällen på H&M från 18 - 22.15, då vi har tomtenatta, så missa inte det! Kommer bli en lååång dag det där. Jobbar även söndag också!
Nej nu, blir det en maskin tvätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0