Här var det hängigt

Har precis kollat PH och jag det är ju såå bra! Synd att Andreas åkte ut tycker jag! Jag tycker Rami är sämst och han ska uuuut! :) Nog om det..
Jag känner mig inte på topp just nu faktiskt.. Känns som att jag har vattenskalle och att ansiktet är som en ballong. Typ. Mitt huvud känns tungt och hängigt och jag stirrar bara känns det som. Orkar liksom inte fokusera..
Men, nya tag imorgon då jag jobbar 9 - 16.30 på dagis för att sedan snabbt hem och byta om och kasta i mig middag för att jobba på H&M 18-22.15. Yeey. Känner mig inte så jättesugen på det just för tillfället! Men man får väl se till pengarna och bita ihop antar jag!
Nej kära ni, ikväll blir det tidig sänggång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0