FREDAG

Jag har precis smällt i mig mat framför tvn. Det blev ris med kyckling i någon curry/banangryta. Idag har jag jobbt till 18 och jag kände verkligen de sista 2 timmarna hur jag bara ville ha helg! Det ska bli så otroligt skönt och det är ju så otroligt skönt att kunna se fram emot helgen och ledighet i och med att man jobbar. Men jag skulle i och för sig inte tacka nej till jobb om de ringer! Idag har jag varit på mitt älskade "övre plan", om man får säga så. Jag trivs bra där nere men där uppe känner jag mig som hemma och allt flyter på mycket bättre för mig.
I helgen har jag väl inga planer mer än att jag idag ska till sportcentrum och kolla på Johans innebandymatch kl 20. Imorgon ska jag eventuellt åka och hälsa på ett stall där jag förhoppningsvis kanske kan rida och hänga framöver, vi får se! Det skulle vara grymt kul iaf! Sen på kvällen blir det till att hälsa min kära Lia välkommen hem från Indien!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0