Filmkväll??

Här sitter jag som en annan död uggla i soffan och kollar på Bonde söker fru. Johan är på träning och runt 10 väntar vi finbesök, om allt går enligt planerna! Johan och Johanna har nämligen hyrt en film, skräckis som de tänkte dela med sig till oss ikväll. The children tror jag den heter. Vi får se om de dyker upp..  Kollade tidigare på Sex and the city-filmen som är riktigt bra!
Nu skulle ju en kall cola inte sitta helt fel! Om det skulle vara en dryck man inte kunde vara utan skulle det vara cola, vanlig coca cola, inte light eller någon billig variant för det smakar skit, bara vanlig cola. Förutom vatten då. Kan få sånt otroligt sug efter cola och när man väl häller upp ska det gå fort och jag bara sveper det, fort, och efteråt kommer en stor suck av typ lättnad. HAHA. Låter ju helt stört.. Men gott är det!!
Nej nu ska jag kolla vidare på bonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0