Julegran

Lite update på vad som hänt idag är att jag julstädat hela lägenheten, tvättat, diskat, bytt sängkläder osv. Ska bli så skönt att lägga sig sen och gotta ner sig!!
Jag och Johan har pyntat här hemma och klätt julgranen, som jag skrev. Det blev riktigt mysigt! Sen fick jag massage av Johan då jag har en/flera knutor vid mitt vänstra skulderblad som ger riktigt smärta kan jag tala om. Så får hoppas det blir bra snart!
Nu ska jag gå och lägga mig. Jobb imorgon 8.30 - 16. Känner mig lite hängig. Tjock i näsan och halsen. Får INTE bli sjuk nu!
Imorgon kommer även mamma! Det ska bli mysigt att träffa henne igen! Dock hinner vi inte träffas alltför mycket eftersom jag jobbar till 16 och hon åker hem på kvällen.
Imorgon kommer det även hem en riktigt välbehövlig sak här. Men vad får ni veta om några dagar!!

Tack Johanna för att du är en räddare i nöden! Du är en ängel! <3



Såhär blev årets julgran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0