Det va ju klart att man skulle få skriva om för 3dje gången

Det är nog inte meningen att jag ska blogga idag!!!! FÖRST råkar jag TRYCKA BORT ALLT JAG SKRIVIT. Sen PROVADE JAG IGEN och så råkade jag TRYCKA BORT HELA SIDJÄVELN!! Det var ju själva faaaan.

Men jag provar då igen. 3dje gången gilt.
Idag har jag som sagt jobbat, 12 - 18.15. Efter det åkte vi och handlade upp i kylskåpet. Hatar när det ekar och man inte har någonting alls hemma som man är sugen på.
Igår kom Johanna över med filmen jag pratade om, The children. Egentligen var den inte särskilt läskig om man tänker efter. Men, om man tänker efter en gång till var den ju faktiskt rätt äcklig... Fast jag hatar ju skräckfilmer och skrämmer upp mig själv så det är inte så konstigt att jag  var rädd igår när vi skulle sova och även imorse när jag vaknade upp själv hemma... Vilken jävla CHICKEN man är egentligen, men ändå utsätter man sig själv för det. Onödigt. Jävligt onödigt.
Imorgon är det fredag och jag har inte direkt några planer. Skulle vara skönt att ta en promenad till badhuset och simma några längor, basta och sola efteråt. Bara ta hand om sig själv lite. Det är ju så otroligt värdelöst att bara sitta hemma och dega i soffan hela dagen lång. Men hoppas på jobb såklart!
På lördag ska jag jobba några timmar annars inga planer alls. Skönt.
Tack förresten för era tips om håret. Det verkar som ni tycker jag passar bäst i brunt men jag får se vad det blir :) Kul med lite variation och blont ligger mig ju ändå varmt om hjärtat i och med att jag är det egentligen. Men som sagt, vi får se!
Tack för responsen iaf! Kul med lite svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0