2 år idag!!

Ny vecka idag och jag börjar den med att vara ledig. Det var ingen som ringde in mig idag, men känns rätt skönt ändå! Jag skulle dock inte tacka nej till jobb såklart!
Idag firar jag och Johan 2 år tillsammans! Underbara år! Tiden går så otroligt fort alltså. Kommer typ ihåg det som igår när vi träffades. Jag älskar dig! <3

 

Jag håller på att leda efter bilar för fullt  nu på blocket och har väl hittat några som är okej. Men jag tycker det är så otroligt svårt! Speciellt när man inte har sådär jättemycket pengar heller. Men någon ska man väl kunna hitta som passar.

Idag blir det nog bara en lugn dag. Kanske slår på en film snart, sen tänkte jag städa och ta tag i disken (som förövrigt Johan skulle ha gjort, enligt avtalet) , men jag är snäll och fixar det åt honom.
Sen kommer ju Johan hem och då ska vi äta gott och mysa!!

Ha en bra Måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0